CONDICIÓNS XERAIS

1. IDENTIFICACIÓN.
2. PROPIEDADE INTELECTUAL E INDUSTRIAL.
3. OBXECTO E FINALIDADES.
4. ACTUALIZACIÓNS DO SITIO WEB. 
5. RESPONSABILIDADE DERIVADA DO USO DESTE SITIO WEB.
6. COMPRAS.
7. TERMOS E CONDICIÓNS DE ENVÍO.
8. CANCELACIONS, DEVOLUCIÓNS E GARANTÍAS. 
9. POLÍTICA DE PRIVACIDADE.

1. IDENTIFICACIÓN

As condicións xerais recollidas no presente documento aplícanse ao uso dos seguintes sitios web: www.globalremediation.es   www.tienda.globalremediation.es (“a web” a partir de agora), titularidade legal de GLOBAL REMEDIATION ESPAÑA SA (“GLOBAL REMEDIATION” a partir de agora), CIF número A61681953, situada en Barcelona, ​​​​C/Bolivia, 148, local A – 08018, Barcelona ( España), inscrita no Rexistro de Barcelona no tomo 40958, folio 58, folla número B-183.555.

Todas as notificacións deberán enviarse ao enderezo corporativo de GLOBAL REMEDIATION, por teléfono no 933 622 100 ou enviando un correo electrónico a info@globalremediation.es.

2. PROPIEDADE INTELECTUAL E INDUSTRIAL

Todos os dereitos de propiedade intelectual e industrial da web, os seus contidos, marcas, deseños e/ou logotipos son propiedade exclusiva de GLOBAL REMEDIATION, ou de terceiros que autorizasen debidamente o seu uso na web.

Os dereitos de propiedade intelectual de terceiros e as marcas rexistradas están debidamente destacados e deben ser observados por todos os que entren na web.

Queda expresamente prohibida a reprodución, distribución e comunicación pública, incluída a modalidade de posta a disposición, de parte ou parte dos contidos do sitio web, en calquera soporte e por calquera medio técnico, sen estar debidamente autorizado por GLOBAL REMEDIATION.

3.OBXECTO E ACTIVIDADE

GLOBAL REMEDIATION está especializada na investigación, desenvolvemento e comercialización de complementos alimenticios e produtos dermocosméticos a partir de formulacións propias.

A nosa tenda virtual é un servizo que GLOBAL REMEDIATION pon a disposición dos seus clientes para adquirir a través de internet os produtos vendidos por GLOBAL REMEDIATION.

A información contida no sitio web ten un carácter meramente informativo. Os produtos ofrecidos na nosa web non son medicamentos e non poden substituír en ningún caso un tratamento médico. Así mesmo, os complementos alimenticios non poden substituír unha dieta equilibrada. En caso de dúbida, recomendámosche que consultes cun profesional sanitario.

GLOBAL REMEDIATION esforzarase por ofrecer información fiel, libre de erros tipográficos. Se a información ofrecida contén erros e/ou non coincide coas características e o prezo do produto adquirido, o usuario ten dereito a cancelar a súa compra sen incorrer en ningún gasto adicional, pero só se o fai dentro das previsións recollidas no punto # 7 das presentes condicións xerais de uso.

Se non está de acordo coas presentes condicións xerais de uso, debe abandonar este sitio web. Salvo que estea de acordo coas presentes condicións xerais de uso, non poderá acceder a este sitio web, nin utilizar os servizos que nel se ofrecen.

4. ACTUALIZACIÓNS DO SITIO WEB

GLOBAL REMEDIATION mostrará, en calquera momento, os produtos que teña á venda, as súas características e prezos propios, que inclúe o IVE, así como os demais impostos ou cargas aplicables. A presentación na páxina web dos produtos non implica que o produto estea totalmente dispoñible en ningún momento. A dispoñibilidade dun determinado produto dependerá da demanda do cliente.

GLOBAL REMEDIATION pode modificar, en calquera momento, a súa carteira de produtos, así como as súas condicións de venda.

5. RESPONSABILIDADES DERIVADAS DO USO DO SITIO WEB

Os usuarios comprométense a facer un uso adecuado do sitio web. Toda a información introducida polos usuarios debe ser correcta, verificable e actualizada.

GLOBAL REMEDIATION resérvase o dereito de modificar, suspender, cancelar ou restrinxir os contidos do sitio web, ou o tipo de información que se poida obter a través del, sen previo aviso.

Queda expresamente prohibido transmitir ou enviar a través da web calquera contido ilícito ou ilícito, virus informáticos ou mensaxes que, en xeral, poidan afectar ou vulnerar os dereitos de GLOBAL REMEDIATION ou de terceiros, ou que en xeral poidan danar a web. ou o seu contido.

6. COMPRAS

Ao entrar na nosa tenda virtual, os usuarios poden obter información sobre os nosos produtos e os seus prezos. Para mercar en liña, os usuarios deben rexistrarse na nosa tenda virtual. Para iso, poden crear unha conta facendo clic no botón Iniciar botón e seguindo os pasos explicados no Crear unha conta sección, ou iniciando sesión se xa está rexistrado, introducindo o seu correo electrónico e contrasinal.

Para comezar a mercar en liña, selecciona Compras en liña e prema o Engadir ao carro botón situado á dereita do produto que queremos comprar.

Se queres seguir comprando, fai clic en Continúa a mercar. Se queres consultar os produtos seleccionados, fai clic en Ve ao checkout.

Os usuarios poden facer clic no o teu carro sección (desde calquera lugar da web) para comprobar, modificar ou cambiar os produtos da súa cesta da compra. Resumo enumerará os produtos seleccionados por vostede.

Para modificar o contido da cesta da compra, fai clic na icona da papeleira ou cambia a cantidade de produtos solicitados facendo clic nos signos – ou +.  

Para comprobar, fai clic en Ve ao checkout. Os usuarios que xa iniciaron sesión irán directamente ao paso Enderezo. En caso contrario, pediráselles que inicien sesión na tenda virtual ou que creen unha conta de usuario.

No Enderezo paso, os usuarios deben introducir o enderezo de entrega e de facturación. Tamén podes actualizar a información do teu enderezo ou engadir un novo. Para pagar o teu pedido, fai clic en Ve ao checkout.

Paso Transporte mostrará aos usuarios diferentes opcións de envío. Para continuar é obrigatorio aceptar as condicións xerais de venda, despois premer en Ve ao checkout.

No pago escalonado, os usuarios poden escoller se quere pagar con Tarxeta de crédito ou débito ou mediante transferencia bancaria. No caso de pagar con tarxeta de crédito ou débito, os usuarios deben escoller entre VISA e MASTERCARD, e facer clic en Paga agora. A páxina redirixirase á plataforma de pago seguro do Banc Santander. Os usuarios deben introducir alí o seu número de tarxeta, data de caducidade, código de seguridade e nome do titular da tarxeta. Ao introducir os datos de pago, os usuarios deben facer clic de novo en pagar agora. Se escolles o pago por transferencia atrasada, amosaráselle aos usuarios un resumo do pedido. A continuación, fai clic en confirmar o pedido. Mostraránselle ao usuario os datos necesarios para realizar unha transferencia bancaria. Estes inclúen os números de conta bancaria e de pedido, que deben incluírse no Concepto de Transferencia.

Unha vez completada a súa orde de compra, amosaráselle aos usuarios unha opción para volver á súa conta de usuario (faga clic en A miña conta). Os usuarios que inicien sesión como usuarios rexistrados na tenda virtual terán acceso á súa conta de usuario, onde poderán (i) consultar o seu historial de pedidos en liña na sección Historia e detalles dos meus pedidos (ii) Consultar e modificar o seu enderezo de entrega en Os meus enderezos. Estes enderezos utilízanse como enderezos de entrega e facturación para as súas compras en liña (iii) Consulte e modifique os seus datos persoais en A miña información persoal. Nesta sección os usuarios teñen a opción de cambiar o seu contrasinal.

7. PRAZOS DE ENVÍO E ENTREGA

7.1) Onde enviamos?
Os envíos pódense enviar a calquera lugar do territorio peninsular español, así como a outros territorios por determinar.

7.2) Canto tempo leva a entrega?
Os envíos serán enviados por mensaxería urxente, para ser entregados en 24/48 horas (días laborables) para os pedidos enviados á península e Baleares.

Para outros territorios, consulta os termos e condicións.

7.3) Cal é o prazo de entrega?
Os paquetes entregaranse en horario de 9 a 7 horas. Entregaranse no enderezo indicado no pedido.
Importante: nunca entregamos paquetes a apartados de correos.

7.4) Como podo pagar o meu pedido?
Os paquetes e os gastos de envío serán aboados por adiantado mediante VISA, Mastercard (a través do servizo de pago seguro en liña do Banco Santander). Ademais, os pedidos en liña pódense pagar mediante transferencias bancarias. Neste caso, asegúrese de incluír o número de pedido no ficheiro concepto de transferencia campo.

Se tes algunha dúbida ou consulta, póñase en contacto connosco en info@globalremediation.esou no +34 933 622 100.

7.5) É seguro usar a miña tarxeta de crédito en liña?
Garfos. Usamos un muro de pago seguro e dispositivos e procedementos de seguridade aceptados polo sector, como cortalumes, procedementos de control de acceso e mecanismos criptográficos para evitar o acceso non autorizado a datos. Para tal fin, o Usuario acepta que a web facilite poida solicitar datos para a necesaria autenticación dos controis de acceso.

A información da tarxeta de crédito ou débito está cifrada (SSL) e envíase directamente ao banco. Ao pagar a través dunha plataforma de pago segura, o sistema verificará automaticamente que a súa tarxeta está rexistrada para o comercio electrónico seguro. A continuación, conectarase co banco emisor desa tarxeta, que solicitará a autenticación e autorización para esa operación.

7.6) Por que se rexeita a miña tarxeta de crédito?
A túa tarxeta podería ser rexeitada por un dos seguintes motivos:

  • É posible que a túa tarxeta caducou. Comproba a data de caducidade da túa tarxeta.
  • É posible que a túa tarxeta alcanzou o seu límite de compra. Consulte co seu banco.
  • É posible que introduciu datos incorrectos. Comprobe que introduciu a información correcta.
  • Ao pagar a través dunha plataforma de pago segura, o sistema verificará automaticamente que a súa tarxeta está rexistrada para o comercio electrónico seguro. Despois, conectarase coa entidade bancaria emisora ​​da devandita tarxeta, que solicitará a autenticación e autorización para esa operación mediante un código de autenticación persoal. A operación realizarase só se o banco emisor da tarxeta confirma o código de autenticación. Nese momento, cobrarase a túa tarxeta. En caso contrario, a transacción será rexeitada. 

7.7) Cales son os gastos de envío?
Os envíos estándar dentro dos territorios peninsulares españois e Baleares terán franqueo gratuíto. Para todos os demais territorios, o comprador paga o envío. GLOBAL REMEDIATION informarache dos gastos de envío totais para que poidas aceptalos antes de realizar un pedido.

7.8) Que pasa se non recibo o meu pedido a tempo?
Se por causas alleas ao control de GLOBAL REMEDIATION non podemos entregar o seu pedido no prazo acordado, poñerémonos en contacto contigo para concertar novos datos. Tamén podes contactar connosco en info@globalremediation.es ou no 933 622 100.

7.9) Que debo facer se non vou estar presente cando chegue o meu pedido?
Nese caso, póñase en contacto connosco en info@globalremediation.es  ou no +34 933 622 100 para concertar unha nova hora e lugar de entrega. Se o paquete deixou fóra das nosas instalacións, debes pagar os gastos adicionais que cobra o noso correo.

Se o paquete non puidese ser entregado, o correo deixará unha notificación. Tes tres días hábiles para contactar co noso correo. Se, pasados ​​tres días hábiles, o noso servizo de mensaxería non puidese entregar o produto e non se acordase outro momento/lugar de entrega, o produto será devolto a GLOBAL REMEDIATION.

8. POLÍTICA DE CANCELACIÓN, DEVOLUCIÓN E GARANTÍA

8.1) Cancelar o seu pedido.

Podes cancelar o noso pedido antes de que saia das nosas instalacións. Para facelo, póñase en contacto connosco en info@globalremediation.es  ou no +34 933 622 100.

8.2.) Devolucións.
Devolves o teu pedido durante os 14 días seguintes ao teu pedido, pero só se o produto non foi aberto, manipulado ou probado de ningún xeito e se devolve no seu sobre orixinal. Para confirmar a cancelación do pedido e a devolución, póñase en contacto connosco en info@globalremediation.es, ou por teléfono no +34 933 622 100, para detallar o número de pedido e os datos persoais e a causa da cancelación/devolución do pedido.

8.3.) Entrega.

Cando se entregue o seu pedido, asegúrese de comprobar que todo é correcto. No caso de ter algún problema co teu pedido, debes anotalo no albarán e póñase en contacto connosco en info@globalremediation.es ou no +34 933 622 100 para explicar o problema ou problema.

En caso de produtos defectuosos ou envíos incorrectos, todos os gastos de envío correrán a cargo de GLOBAL REMEDIATION durante o primeiro mes transcorrido desde a compra.

As solicitudes de devolución enviaranse a C/Bolivia, 148, local A – 08018, Barcelona (España).

8.4.) Garantía.

De conformidade co Real Decreto 1/2007, do 16 de novembro, todos os nosos produtos teñen a garantía orixinal do fabricante. Para beneficiarse desta garantía, póñase en contacto connosco en info@globalremediation.es ou por teléfono ao +34 933 622 100. Deberás presentar unha copia orixinal da factura de compra.

 9. POLÍTICA DE PRIVACIDADE

Xestión de datos.
Se nos facilitas os teus datos porque estás interesado en adquirir algún dos produtos de GLOBAL REMEDIATION, informámosche de que os teus datos serán xestionados por GLOBAL REMEDIATION, situada en C/Bolivia, 148, local A – 08018, Barcelona (España). ).

Obxectivos do tratamento de datos.
Recopilaremos só os datos proporcionados por vostede a GLOBAL REMEDIATION por calquera medio, co fin de procesar o seu pedido de compra. Ademais, os seus datos poderían ser utilizados para proporcionarlle (incluso por medios electrónicos) información sobre o estado das súas compras e/ou para informarlle sobre promocións e ofertas comerciais en calquera outro produto de GLOBAL REMEDIATION.

Os teus datos almacenaranse para ese fin a non ser que nos dixeses o contrario.

Consentimento de tratamento de datos.

Entendemos que a introdución dos seus datos persoais na web implica o seu consentimento expreso para o tratamento dos seus datos por parte de GLOBAL REMEDIATION, dentro dos fins e condicións anteriormente detallados.

Destinatarios de datos persoais

Os datos facilitados polos usuarios non serán cedidos a terceiros, salvo que o requira calquera lexislación aplicable. Os datos asociados á túa conta bancaria serán comunicados á entidade bancaria coa que traballa GLOBAL REMEDIATION, para completar o teu pedido de compra.

Ademais, GLOBAL REMEDIATION cederá os seus datos a calquera outro colaborador ou provedor de servizos sempre que sexa necesario para prestar os servizos contratados por GLOBAL REMEDIATION. Referímonos aos seguintes provedores: asesoramento contable, marketing, laboral e fiscal; aloxamento e xestión de redes; subministración e mantemento de programas informáticos.

Dereitos
Poderá exercer os seus dereitos de acceso, rectificación, supresión, limitación, oposición ao tratamento e portabilidade dos seus datos persoais en cada momento, e na medida en que o estableza a lexislación aplicable.

Para exercer os seus dereitos pode enviar unha solicitude por escrito a GLOBAL REMEDIATION ESPAÑA SA en C/Bolivia, 148, local A – 08018, Barcelona (España), ou a protecciondatos@globalremediation.es, coa materia “PROTECCIÓN DE DATOS-REMEDIACIÓN GLOBAL”. Asegúrese de incluír unha copia do seu DNI ou calquera outro documento de DNI válido.

Tamén ten dereito a presentar unha reclamación ante o órgano encargado da protección de datos (www.aepd.es)

Datos de usuarios menores de idade
Só os adultos poden comprar produtos de GLOBAL REMEDIATION. GLOBAL REMEDIATION declina calquera responsabilidade se os menores introducen os seus datos neste sitio web. Non obstante, se isto ocorre, os seus titores legais poden exercer os seus dereitos de acceso, rectificación, supresión, restrición, oposición, etc. dereitos dirixíndose a GLOBAL REMEDIATION no citado enderezo, co asunto “Dereitos”.

rexistro de usuarios

Para mercar produtos na nosa tenda en liña, debes rexistrarte.

Despois de rexistrarse, GLOBAL REMEDIATION facilitarache os códigos e claves necesarios para utilizar a nosa tenda en liña, converténdose así nun cliente de GLOBAL REMEDIATION para todos os efectos.

Os códigos e claves de acceso proporcionados por GLOBAL REMEDIATION son persoais e intransferibles. Os usuarios deberán comunicar a GLOBAL REMEDIATION calquera posible modificación dos seus datos persoais.

É responsabilidade dos usuarios rexistrados evitar que terceiros utilicen os seus códigos e claves de acceso. Ademais, o usuario rexistrado é o único responsable da elección, perda, subtracción ou uso non autorizado de calquera código ou clave de identificación, e das consecuencias que se poidan derivar deste. En todo caso, é responsabilidade dos usuarios rexistrados o uso e custodia dos seus códigos de acceso e contrasinais. Os usuarios deberán absterse de utilizar os seus códigos e contrasinais con fins ilícitos ou para usos contrarios aos termos e condicións establecidos na presente política de privacidade.

Os usuarios teñen dereito a darse de baixa en calquera momento que o desexen. Esta decisión, porén, nunca poderá ser retroactiva. Para cancelar o rexistro, os usuarios deben dirixir unha mensaxe a info@globalremediation.es, ou unha solicitude por escrito a GLOBAL REMEDIATION, C/Bolivia, 148, local A – 08018, Barcelona (España).