CONDICIONS GENERALS

1. IDENTIFICATION.
2. INTELLECTUAL & INDUSTRIAL PROPERTY.
3. OBJECT AND AIMS.
4. WEBSITE UPDATES. 
5. RESPONSABILITY ARISING FROM THE USE OF THIS WEBSITE.
6. PURCHASING.
7. SHIPPING TERMS AND CONDITIONS.
8. CANCELLATIONS, RETURNS AND WARRANTIES. 
9. POLÍTICA DE PRIVACITAT.

1. IDENTIFICACIÓ

Les condicions generals es troben en aquest document per a la utilització de les pàgines web següents: www.globalremediation.es i www.tienda.globalremediation.es (“The web” from now on), legalment owned by GLOBAL REMEDIATION ESPANYA SA (“GLOBAL REMEDIATION” from now on), CIF núm. , registren a Barcelona registre en tom 61681953, foli 148, sheet number B-08018.

All notifications should be sent to corporate address of GLOBAL REMEDIATION, by telephone at 933 622 100 o by sending an email to info@globalremediation.es.

2. intel·lectual AND INDUSTRIAL PROPERTY

Tots els intel·lectuals industrials i propers rights of the web, their contents, trademarks, designs and/or logos are the exclusive property of GLOBAL REMEDIATION, or that of third parties that have duly authorized their use in the Web.

Third party intel·lectual property rights and registered trademarks són properament highlighted, and must be observed by everyone entering the web.

És expressament forbidden la reproducció, distribució i public communication, incloent-hi les available modality, part o part dels llocs contents, en any suport i any technical means, sense duly authorized by GLOBAL REMEDIATION

3. OBJECT AND ACTIVITY

GLOBAL REMEDIATION specializes in the research, development and marketing of food supplements and dermo-cosmetic products based on their own formulations.

El virtual shop és un servei que GLOBAL REMEDIATION puts ala disposició de les seves customers per a purchase mitjançant internet productes sold by GLOBAL REMEDIATION.

Informació informativa in the web has a merely informative character. Els productes ofereixen al nostre lloc web no medicaments i aquests cànots in any cas replace a medical treatment. Likewise, food supplements cannot replace a balanced diet. In case of doubt, we recommend you to consulteu a healthcare professional.

GLOBAL REMEDIATION shall strive to offer faithful information, free from typographic mistakes. If the information offered contains mistakes and/or does no match with the characteristics and price of the adquirited product, the user has the right to cancel their purchase without incurring in any extra charges, but only if they do si within the previsions contained in point #7 of the present general conditions of use.

Per això no s'agreerà amb les presents condicions generals d'utilitzar el que s'ha abandonat aquest lloc web. Unless vostè agree with el present general condicions d'usar, vostè cannot access this website, no utilitzeu serveis offered in it.

4. WEBSITE UPDATES

GLOBAL REMEDIATION will show, durant l'any, les produccions estan disponibles, juntament amb les seves característiques i preus, que inclouen VAT, així com any applicable taxes o charges. La presentació en el lloc web dels productes no és imply que el producte és totalment disponible en l'any moment. Availability of a given product will depend on customer demand.

GLOBAL REMEDIATION can modify, at any moment, their product portfolio, as well as their sals terms.

5. RESPONSIBILITIES ARISING FROM THE USE OF THE WEBSITE

Users commit themselves to make a proper use of the website. All information introduït per usuaris must be correct, verifiable, and up to date.

GLOBAL REMEDIATION reserva el dret a modificar, suspendre, cancel·lar o restringir els llocs web contents, o el tipus d'informació que s'obté pel seu compte, sense prior notice.

És expressament forbidden per transmetre or a send through the web any illegal or illicit contents, computer viruses, or messages that, en general, might affect or violate the rights GLOBAL REMEDIATION or any third parties, or that in general or their contents.

6. PURCHASING

Per entendre el nostre virtual shop, usuaris per obtenir informació sobre les nostres productes i les seves prices. To purchase online, users must register on our virtual shop. Tot això, they can create an account by clicking on the Iniciar sessió button and following the steps explained in the Crear un compte section, or by login in if you are already registered, introduint una adreça electrònica i contrasenya.

To begin shopping online, select Botiga en línia i feu clic al botó Afegeix a la cistella button located to right of the product we want to purchase.

If you would like to continue shopping, click on Continuar la compra. If you want to check out the selected products, click on Anar a la caixa.

Users can click on the La seva cistella section (from anywhere on the web) per check, modify or change the products in their shopping cart. Resum will list the producte(s) selected by you.

Per a modificar els shopping cart' contents, cliqueu en la paperera (bin) icon, o change the mount of products ordered by clicking on the – or + signs.  

To check out, click on Anar a la caixa. Users already logged in will go directly to the Adreça step. Otherwise, es pot aconseguir el lloc on el virtual shop o crear user account.

A l' Adreça step, users must introdueix delivery and invoicing address. Us can update your address information or add a new one. To pay for your order, click on Anar a la caixa.

Pas Transport will show users different shipment options. Per continuar it és el mandatori per acceptar les sales de condicions generals, then click on Anar a la caixa.

At step pagament, users can choose whether to pay with Targeta de Crèdit or Dèbit or through wire transfer. Per a pagar mitjançant crèdit o debit card, usuaris must choose between VISA and MASTERCARD, and click on Pagar Ara. La pàgina s'ha de redirectar al safe payment plataform of Banco Santander. Users must introdueix les teves cards number, expiration date, safety code and card holder name. Upon entering the payment data, users must click again on pay now. Per fer back transfer payment, users will be shown a summary of the order. Then click on confirmeu la comanda. Els usuaris inclouen data requerida per transferir. These include bank account and order numbers, which must be included in the concepte de transferència.

Onze completed their purchase order, users will be shown an option to return to their user account (click on El meu compte). Users login in a registered users on the virtual shop will have access to their user account, where they can (i) consult their online order history at section Historial i detalls de les meves comandes (ii) Consulteu i modifiqueu el seu delivery address at Els meus direccions. Les address s'utilitzen com a destinació i invocació d'adreces per a les seves online purchases (iii) Consulteu i modifiqueu les vostres personalitats Les meves dades personals. En aquesta secció d'usuaris heu d'option per a les paraules clau.

7. SHIPMENT AND DELIVERY TERMS

7.1) Where do we ship?
Shipments can be sent anywhere in Spanish peninsular territory, aix well a to altres territoris to be determined.

7.2) How long does delivery take?
Shipments han de ser urgents courier, to delivered within 24/48 hores (working days) per orders sent la península i les Balearic Islands.

Per a altres territoris, check terms and conditions.

7.3) What is the delivery time frame?
Packages han de ser delivereds de 9:7 a XNUMX:XNUMX.
important: we never deliver packages to PO Boxes.

7.4) How can I pay for my order?
Packages and shipment costs són vàlids en advance per VISA, Mastercard (through the secure online payment service of Banco Santander). Moreover, online orders can be paid by wire transfers. In this case, be sure to include the order number in the concepte de transferència camp.

If you might have any doubts or queries, please contact us at info@globalremediation.es, or at +34 933 622 100.

7.5) Is it safe to use my credit card online?
Yes. Useu secure pay wall and industry-accepted safety devices and procedures dels seus firewalls, access control procedures and cryptographic mechanisms to prevent unauthorized data access. Towards that end, the User accepts that the web proves can request data for the necessary authentication of access controls.

Credit or debit card information és encrypted (SSL) and submitted directly to the bank. By paying thorough a secure payment platform, el sistema està automàticament verificant que la teva card es registered per safe electronic trade. També, cal connectar-se al banc issuing that card, which will request authentication and authorization for that operation.

7.6) Why my credit card is declined?
Card could be declined because of one of the following reasons:

  • Your card might have expired. Check your card' expiration date.
  • Your card might ha reached their purchase limit. Check with your bank.
  • Heu introduït incorrect data. Check out that you haveu introduït la correcció d'informació.
  • By paying thorough a secure payment platform, el sistema està automàticament verificant que la teva card es registered per safe electronic trade. Aquest, cal connectar-se al banc issuing that card, which es necessita authentication and authorization for that operation through a personal authentication code. L'operació s'encarrega d'on només quan la banca garanteix que la carta confirmi l'authentication code. In that moment, your card will be charged. Otherwise, the transaction will be rejected. 

7.7) What are the shipping costs?
Standard shipments within Spanish peninsular territoris and Balearic Islands will have free postage. For all other territoris, buyer pays shipping. GLOBAL REMEDIATION will informat de la totalitat de costs totals sobre el fet que vostè pot acceptar per placing an order.

7.8) What happens if I don't receive my order in time?
If, per causes outside of GLOBAL REMEDIATION' control el cannot deliver la seva ordre amb una agreed timeframe, el que contactarà amb la nova data. You can also contact us at info@globalremediation.es o al 933 622 100.

7.9) What should I do if I am no going to be present when my order arrives?
In that case, please contact us at info@globalremediation.es  or at +34 933 622 100 to arrange a new time and place of delivery. Perquè el paquet ha tingut dret a les premisses, vostè hauria de pagar les despeses addicionals per a la courier.

Perquè el paquet no s'ha de delivered, el courier pot llegir a notificació. Heu treballat tres dies per contactar amb nosaltres. If, after three working days, el courier could no deliver el producte, i no cap time/place of delivery es arrenged, el producte es returned a GLOBAL REMEDIATION.

8. CANCELLATION, RETURN AND WARRANTY POLICY

8.1) Cancelling your order.

Heu cancel·lat la vostra ordre per les vostres premises. Tot plegat, please contact us at info@globalremediation.es  or at +34 933 622 100.

8.2.) Returns.
Vostè returna la seva ordre durant 14 dies following la seva ordre, però només quan el producte no és open, manipulat, o testat cada any, i és retornat al seu original envelope. Per confirmar la cancel·lació i return, si us plau contact us at info@globalremediation.es, or per telèfon al +34 933 622 100, per a les ordres número i personal dades i causa de la cancel·lació/return.

8.3.) Delivery.

Perquè la seva comanda és delivered, si us plau, s'ha comprovat que l'everything és correcte. In case of any issues with your order, you should write it down in the delivery note and contact us at info@globalremediation.es or at +34 933 622 100 explain the problem or issue.

En cas de defective productes o wrong shipments, totes les despeses d'hipoteca s'han carregat per GLOBAL REMEDIATION durant la first month passed since the purchase.

Return orders shall be sent to C/Bolívia, 148, local A – 08018, Barcelona (Espanya).

8.4.) Warranty.

In acordcordance with Royal Decree 1/2007 data 16 November, all our products have original manufacturer guarantee. Per beneficiar-se de la guarantee, si us plau contact us at info@globalremediation.es or by telephone to +34 933 622 100. Heu de ser requerits per presentar un original copy of the purchase invoice.

 9. POLÍTICA DE PRIVACITAT

Gestió de dades.
Perquè us proveu d'una data de because que us interessi en purchasing un producte de GLOBAL REMEDIATION, vos informeu que la data es pot gestionar per GLOBAL REMEDIATION, situat al C/Bolívia, 148, local A – 08018, Barcelona ).

Aims of Data processing.
Les col·leccions només s'informaran amb la data que inclouen un remediació global per any means, en ordenar a processar la seva ordre. Furthermore, la seva data pot ser usada per proveir vostè (even per electronic means) s informació sobre l'estatus de les nostres purchases, i/o per informar sobre promocions i comercials d'oficines a l'altre productes per GLOBAL REMEDIATION.

Heu datat que stored for that purpose unless you told us otherwise.

Data processing Consent.

Understand que la introducció del personal personal en el web il·luminarà l'expressió consentent al tractament d'una data amb GLOBAL REMEDIATION, mitjançant les condicions i condicions detallades a sobre.

Personal data recipients

The data provided by users will not be disclosed to third parties, unless requerida per any applicable law. La data d'associació a la nostra entitat banca es discuteix a l'entitat banca amb la qual GLOBAL REMEDIATION works, a ordenar que completi la seva etiqueta ordre.

Furthermore, GLOBAL REMEDIATION will disclose your data to any other collaboradors or service providers whenever necessary to provide the services contracted by GLOBAL REMEDIATION. We are referring to the following providers: accounting, màrqueting, job and fiscal counseling; hosting and network management; supply and maintenance of computer programs.

Drets
Vostè pot exercir la nostra accés a accedir, rectificació, erasure, restricció, objectiu per processar i portability de la teva personal data durant el moment actual, i per a l'extent establert per la legislatura aplicable.

Per exercir les vostres directrius, vosaltres heu rebut el request a GLOBAL REMEDIATION ESPANYA SA at C/Bolívia, 148, local A – 08018, Barcelona (Espanya), or at protecciondades@globalremediation.es, with the subject “PROTECCIÓ DE DADES-GLOBAL REMEDIATION”. Be sure to inclou copy of your ID card or any other valid ID document.

A més, heu d'acord amb el vostre file a complaint per a la body in charge of data protection ((www.aepd.es)

Underage Users data
Only adults can purchase GLOBAL REMEDIATION products. GLOBAL REMEDIATION declines any responsibility if minors introdueix la data en aquest lloc web. However, if this happens, their legal tutors can exert their rights access to, rectification, erasure, restriction, objection etc. rights by contacting GLOBAL REMEDIATION amb l'aforementioned address, amb el subject “Drets”.

User Registry

Per a purchase productes en el nostre online shop, vostè ha registrat.

After registering, GLOBAL REMEDIATION will provide you s necessary codes i keys per utilitzar el nostre shop, aquest becoming a GLOBAL REMEDIATION customer for all purposes.

Les codes and access keys provided by GLOBAL REMEDIATION són personals i no transferibles. Users must report to GLOBAL REMEDIATION any eventual changes in their personal data.

Es responsibilitat de les regles d'usuaris per preveure tres parts de les còdes i d'access keys. Furthermore, el registre d'usuari és només una persona responsable de la elecció, elss, subtracció, o una utilització usada de l'any code or ID key, i les conseqüències que el mateix deriva de la seva. In any case, és la responsabilitat de registrar els usuaris propers i custodiats dels seus access codes i contrasenya. Users must refrain from using codes and passwords for illicit aims or for uses contrary to the terms and conditions set in the present privacy policy.

Users són entitled per un registre en un moment actual. This decision, however, can never be retroactive. Per unregister, users must address a message at info@globalremediation.es, or written request to GLOBAL REMEDIATION, C/Bolívia, 148, local A – 08018, Barcelona (Espanya).