1. IDENTIFICACIÓN.
2. PROPIEDADE INTELECTUAL E INDUSTRIAL.
3. OBXECTO E ACTIVIDADE.
4. ACTUALIZACIÓN DO SITIO WEB
5. RESPONSABILIDADE DERIVADA DO USO DA WEB
6. COMO COMPRAR.
7. CONDICIÓNS DE ENVÍO E PRAZOS DE ENTREGA.
8. CANCELACIONS, DEVOLUCIÓNS E GARANTÍAS. 

 

1. IDENTIFICACIÓN

Para o uso das páxinas web son de aplicación as Condicións Xerais de Uso contidas neste documento: www.regis-global.es/ (en diante, o “Sitio Web”), cuxo titular é GLOBAL REMEDIATION ESPAÑA, SA (en diante, “GLOBAL REMEDIATION”), con CIF A61681953 e domiciliada en C/Bolivia, 148, local A – 08018, Barcelona (España) , rexistrada en o Rexistro Mercantil de Barcelona, ​​no Tomo 40.958, Folio 78, Folla número B-183.555.

Calquera comunicación poderá dirixirse ao domicilio social de GLOBAL REMEDIATION, a través do teléfono 933 622 100 ou enviando unha mensaxe ao enderezo electrónico info@globalremediation.es.

2 PROPIEDADE INTELLECTUAL E INDUSTRIAL

Todos os dereitos de propiedade intelectual e industrial da Web, os seus contidos, denominacións, deseños e/ou logotipos son propiedade exclusiva e titularidade de GLOBAL REMEDIATION ou de terceiros propietarios dos mesmos que autorizasen debidamente a súa inclusión na Web.

Destacan convenientemente os dereitos de propiedade intelectual e marcas de terceiros e deben ser respectados por todos os que accedan á Web.

Queda expresamente prohibida a reprodución, distribución e comunicación pública, incluída a modalidade de posta á súa disposición, de todo ou parte dos contidos da Web, en calquera soporte e por calquera medio técnico, sen a autorización de GLOBAL REMEDIATION.

3. FINALIDADE E ACTIVIDADE

GLOBAL REMEDIATION está especializada na investigación, desenvolvemento e comercialización de complementos alimenticios e produtos dermocosméticos baseados nas súas propias fórmulas.

A Tenda Virtual é un servizo que GLOBAL REMEDIATION pon a disposición dos seus clientes para que poidan consultar e adquirir os produtos que GLOBAL REMEDIATION comercializa en liña.

A información contida na Web é meramente informativa. Os produtos que se ofrecen na Rede non son medicamentos e a súa finalidade non é substituír ningún tratamento médico, do mesmo xeito, os complementos alimenticios non substitúen a unha dieta equilibrada. En caso de dúbida, recomendámosche que consultes a un profesional da saúde.

GLOBAL REMEDIATION fará todo o posible, dentro das súas posibilidades, para que a Tenda Virtual ofreza información veraz e sen erros tipográficos. No caso de que existan erros na información facilitada e/ou non se corresponda coas características e/ou prezo do produto adquirido, o Usuario terá dereito a cancelar a súa compra sen ningún custo por súa parte, sempre que faino na forma establecida no punto 7 destas Condicións Xerais de Uso.

Se non está de acordo con estas Condicións Xerais de Uso, deberá abandonar a Web, non podendo acceder nin dispor dos servizos que ofrece.

4. ACTUALIZACIÓN DO SITIO WEB

GLOBAL REMEDIATION mostrará en todo momento os produtos á venda, xunto coas súas características e o seu prezo, que inclúe o Imposto sobre o Valor Engadido (IVE) así como calquera outro imposto ou taxa aplicable, catalogados por apartados despregables. A súa presentación non implica a total dispoñibilidade para a venda en ningún momento, xa que dependerá da demanda do cliente.

GLOBAL REMEDIATION poderá modificar en calquera momento a súa carteira de produtos e as súas condicións de venda.

5. RESPONSABILIDADE DERIVADA DO USO DA WEB

Vostede acepta facer un uso dilixente da Web. Toda a información que introduza debe ser correcta, verificable e actualizada.

GLOBAL REMEDIATION resérvase o dereito a modificar, suspender, cancelar ou restrinxir o contido da Web, ou o tipo de información que se poida obter a través dela, sen previo aviso.

Queda prohibido transmitir ou enviar a través da Web calquera contido ilícito ou ilícito, virus informáticos, ou mensaxes que, en xeral, afecten ou vulneren os dereitos de GLOBAL REMEDIATION ou de terceiros, ou que en xeral poidan prexudicar a Web e os seus contidos.

6. COMO COMPRAR

Cando entres na nosa Tenda Virtual poderás ver todos os nosos produtos e os seus prezos. Para realizar a compra en liña é necesario estar rexistrado como usuario na Tenda Virtual, para facelo podes crear unha conta premendo no botón Entrar/Rexistrar, seguindo os pasos que atoparás no apartado Rexistro. Unha vez rexistrado, só tes que iniciar sesión introducindo o teu correo electrónico e contrasinal.

Para iniciar a compra en liña debes acceder á Tenda e premer no produto que queres comprar, e premer no botón Engadir á cesta.
Para consultar os produtos adquiridos debes premer no carro situado na parte superior dereita da pantalla, e poderás decidir se continúas comprando, se eliminas algún produto ou se, pola contra, queres finalizar a compra.

Unha vez finalizada a compra, deberá incluír os seus datos, indicar a forma de pago (pago con tarxeta ou por Bizum) e aceptar os termos e condicións da páxina web. Despois debes facer clic en Realizar o pedido.

Desde calquera sección da tenda pódese ver e acceder aos produtos seleccionados ata o momento a través da icona da cesta da compra, entrando na sección o teu carro. en Resumo aparecerán os produtos seleccionados por ti.

No caso de querer modificar o contido da súa cesta da compra, pode eliminar un produto facendo clic na icona papel de lixo ou variar o número de unidades solicitadas modificando o número da caixa ou premendo no signo “-” ou “+”.

Para continuar co pedido prema no botón Ve ao checkout. Se iniciaches sesión na túa conta de usuario, irás directamente ao paso EnderezoEn caso contrario, solicitaráselle que inicie sesión na Tenda Virtual ou cree unha conta de usuario.

en paso Enderezo aparecera O teu enderezo de entrega y O teu enderezo de facturación. Podes actualizar os datos do enderezo ou engadir un novo enderezo. Para continuar co pedido fai clic en Ve ao checkout.

en paso Transporte aparecerá a opción de envío, para continuar debes aceptar as Condicións Xerais de Venda e facer clic en Ve ao checkout.

 

en paso Pago pode escoller Paga con tarxeta de crédito ou débito o Pago mediante transferencia bancaria.

No caso do pago con tarxeta de crédito ou débito, terás que escoller entre VISA e MASTERCARD, e premer en Paga agora. A continuación, aparecerá a páxina da pasarela de pago seguro do Banco Santander, onde debes introducir o número de tarxeta, a data de caducidade, o CVV e o nome do titular da tarxeta. Unha vez completada a información de pago, debes seleccionar de novo Paga agora.

Se optas polo pagamento mediante transferencia bancaria, amosaráselle un resumo do pedido e terás que premer no botón Confirme o pedido, onde figurarán os datos para realizar a transferencia, incluíndo o número de conta bancaria e o código de pedido que deberá incluír no concepto de transferencia.

 Unha vez completada a compra, amosarase unha opción para acceder á súa conta de usuario facendo clic en A miña conta. Cando inicie sesión como Usuario rexistrado na Tenda Virtual, accederá á súa conta de Usuario que lle permitirá realizar as seguintes funcionalidades: (i) Consultar o historial de pedidos de compra en liña no apartado Historia e detalles dos meus pedidos; (ii) Consulta e modifica os teus enderezos na opción Os meus enderezos. Estes enderezos son os que pode usar como enderezos de entrega e facturación nos seus pedidos de compra en liña; (iii) Consulta e modifica os teus datos persoais na opción Os meus datos persoaiss. Desde esta opción podes cambiar o teu contrasinal.

7. CONDICIÓNS DE ENVÍO E PRAZOS DE ENTREGA

7.1) A que lugares se realizan os envíos?
Os envíos poderán realizarse tanto ao territorio peninsular español como ás Illas Baleares e aqueles outros territorios que se acorden. 

7.2) Canto tempo tarda en chegar un envío?
Os envíos realizaranse a través dunha empresa de mensaxería urgente 24/48 horas (días laborables) para os pedidos na Península e Baleares.
Para o resto dos territorios consultar condicións.

7.3) Cal é o calendario de entrega?
O prazo de entrega será entre as 9 e as 19 horas. As entregas realizaranse sempre no enderezo indicado.
Atención: En ningún caso se realizarán envíos a apartados de correos.

7.4) Como podo pagar o meu pedido?

O pagamento do produto e o transporte ata o destino realizarase por adiantado mediante o pagamento mediante Tarxeta VISA, Mastercard (a través da pasarela de pago segura do Banco Bilbao Vizcaya Argentaria: Servizo TPV Virtual) e a través de BIZUM. En todos os casos, se tes algunha dúbida podes poñerte en contacto connosco en info@globalremediation.es ou no 933 622 100.

7.5) É seguro usar a miña tarxeta de crédito na web?
Si. Usamos sistemas de pago seguros e técnicas de seguridade da información xeralmente aceptadas no sector, como cortalumes, procedementos de control de acceso e mecanismos criptográficos, todo co fin de evitar o acceso non autorizado aos datos. Para acadar estes fins, o Usuario acepta que o provedor obteña datos coa finalidade da correspondente autenticación dos controis de acceso. 

Os datos de pago confidenciais mediante tarxeta de crédito ou débito transmítense directamente e cifrados (SSL) á entidade financeira. Ao realizar o pago a través dunha pasarela de pago segura, o sistema verificará automaticamente que a tarxeta de crédito está activada para o Comercio Electrónico Seguro. A continuación, conectarase co banco emisor da mesma, que solicitará a autenticación e autorización da operación.

7.6) Por que motivo podería ser rexeitada a miña tarxeta de crédito?

Se a túa tarxeta é rexeitada, pode ser por un dos seguintes motivos:

  • A tarxeta podería estar caducada. Comproba que a túa tarxeta non supera a data de validez.
  • É posible que se alcanzara o límite da tarxeta para facer compras. Consulte co seu banco.
  • Algúns datos indicados/introducidos poden ser incorrectos. Comprobe que cubriu todos os campos necesarios coa información correcta.
  • Ao realizar o pagamento a través da pasarela de pago segura, o sistema verificará automaticamente que a tarxeta está activada para o Comercio Electrónico Seguro. A continuación, conectarase coa entidade financeira que o emitiu, que solicitará ao comprador a autorización da operación mediante un código de autenticación persoal. A operación só se realizará se o banco emisor da tarxeta de crédito confirma o código de autenticación e nese momento realizarase o cargo na tarxeta. En caso contrario, a transacción será rexeitada.

7.7) Cales son os gastos de envío?

O custo do envío será gratuíto para compras superiores a 60€ dentro do territorio nacional peninsular e Baleares. Para o resto dos territorios, GLOBAL REMEDIATION informarache previamente dos gastos de envío para que, se estás de acordo, poidas aceptalos.

 7.8) Que pasa se non recibo o meu pedido no prazo acordado?

Se por motivos alleos a GLOBAL REMEDIATION é imposible que poidamos entregar o pedido no prazo acordado, porémonos en contacto contigo para fixar unha nova data. Tamén podes contactar connosco para resolver esta incidencia por correo electrónico info@globalremediation.es ou no teléfono 933 622 100.

7.9) Que podo facer se non vou estar no enderezo que indiquei para recibir o meu pedido?

Nese caso, póñase en contacto connosco por correo electrónico. info@globalremediation.es  ou no teléfono 933 622 100 para indicar un enderezo alternativo. No caso de que o pedido xa saíse dos nosos almacéns, terá que aboar os portes correspondentes á empresa de mensaxería para o envío adicional.

No caso de que non sexa posible a entrega no enderezo indicado, a empresa de transporte deixará un recibo indicando como proceder. Para estes efectos, terás que contactar co transportista nun prazo de tres (3) días hábiles desde o primeiro intento de entrega. Se transcorridos estes tres (3) días hábiles desde o primeiro intento de entrega, o produto non foi entregado, e sen que se puxese en contacto para concertar a entrega, o produto será devolto a GLOBAL REMEDIATION.

8. CANCELACIONS, RETIRADA, DEVOLUCIÓNS E GARANTÍAS

8.1) Cancelación
Podes cancelar o pedido en calquera momento antes de que saia dos nosos almacéns. Para iso, podes consultar o estado do teu pedido chamando ao 933 622 100 ou enviándonos un correo electrónico info@globalremediation.es.

8.2.) Retirada
Poderá desistir da compra durante os 14 días seguintes á solicitude do pedido, sempre que o produto non fose aberto, probado ou manipulado e sexa devolto na súa embalaxe orixinal. Para garantir a dita retirada por parte do cliente, é recomendable contactar a través do teléfono 933 622 100 ou enviar unha mensaxe a info@globalremediations.es.
Os gastos de devolución, se os houber, correrán a cargo do cliente.
Non será posible retirar nin devolver complementos alimenticios unha vez recibido o produto na casa, pola súa natureza (produto alimentario perecedoiro) e as súas condicións de conservación.

8.3.) Retorno

Cando se realice a entrega do seu pedido, debe verificar que todo é como se lle solicitou. Se hai algunha discrepancia ou problema co pedido, deberá indicalo no albará do transportista e poñerse en contacto connosco por correo electrónico info@globalremediation.es ou chamando ao 933 622 100, indicando os seus datos persoais e número de pedido, explicando a discrepancia ou problema.

No caso de produtos defectuosos ou envíos erróneos, todos os gastos de envío correrán a cargo de GLOBAL REMEDIATION durante o primeiro mes posterior á súa venda.

O enderezo onde se deben realizar as devolucións é: C/Bolivia, 148, local A – 08018, Barcelona (España).

 

8.4.) Garantías

De conformidade co Real decreto lexislativo 1/2007, do 16 de novembro, polo que se aproba o texto refundido da Lei xeral para a defensa dos consumidores e usuarios e demais leis complementarias e a Lei 7/1996, de ordenación do comercio minorista, todos os nosos produtos ten a garantía orixinal do fabricante.

Durante o período de garantía, o artigo está cuberto pola garantía do fabricante. Para beneficiarse desta garantía, debe poñerse en contacto connosco por correo electrónico info@globalremediation.es ou chamando ao 933 622 100, indicando os seus datos persoais e número de pedido. É imprescindible conservar a factura de compra orixinal.