BALDINTZA OROKORRAK

1. IDENTIFIKAZIOA.
2. JABETZA INTELEKTUALA ETA INDUSTRIALA.
3. HELBURUA ETA HELBURUAK.
4. WEBGUNEAREN EGUNERAZIOAK. 
5. WEB-GUNE HAU ERABILTZETIK ERATORTZEKO ERANTZUKIZUNA.
6. EROSKETAK.
7. BIDALKETA BALDINTZAK.
8. EZEZTAPENAK, ITZULKETAK ETA BERMEAK. 
9. PRIBATUTASUN POLITIKA.

1. IDENTIFIKAZIOA

Dokumentu honetan zehazten diren baldintza orokorrak honako webgune hauen erabilerari aplikatuko zaizkio: www.globalremediation.es   www.tienda.globalremediation.es (“weba” hemendik aurrera), GLOBAL REMEDIATION ESPAÑA SAren legezko jabetzakoa (“GLOBAL REMEDIATION” hemendik aurrera), A61681953 IFK zenbakia, Bartzelona, ​​​​C/Bolivia, 148, lokala A – 08018, Bartzelonan kokatua ( Espainia) , Bartzelonako Erregistroan inskribatua 40958 tomoan, 58. folioa, B-183.555 fitxa zenbakia.

Jakinarazpen guztiak GLOBAL REMEDIATION-ren helbide korporatibora bidali behar dira, 933 622 100 telefonora edo mezu elektroniko bat bidaliz. info@globalremediation.es.

2. PROPIETATE INTELEKTUALA ETA INDUSTRIALA

Webgunearen, haien edukien, marka erregistratuen, diseinuen eta/edo logotipoaren eskubide intelektual, industrial eta jabetza guztiak GLOBAL REMEDIATIONren jabetza esklusiboa dira, edo Webean erabiltzeko behar bezala baimendu duten hirugarrenenak.

Hirugarrenen jabetza intelektualaren eskubideak eta erregistratutako markak behar bezala nabarmentzen dira, eta webean sartzen diren guztiek ikusi behar dituzte.

Berariaz debekatuta dago webguneko edukien zati bat edo zati baten erreprodukzioa, banaketa eta komunikazio publikoa, eskuragarri jartzea barne, edozein euskarritan eta edozein bitarteko teknikotan, GLOBAL REMEDIATION-k behar bezala baimendu gabe.

3.OBJEKTUA ETA JARDUERA

GLOBAL REMEDIATION elikadura-osagarrien eta produktu dermo-kosmetikoen ikerketan, garapenean eta merkaturatzean espezializatuta dago, bere formulazioetan oinarrituta.

Gure denda birtuala GLOBAL REMEDIATION-k bere bezeroen eskura jartzen duen zerbitzu bat da, GLOBAL REMEDIATION-k saltzen dituen produktuak internet bidez erosteko.

Webgunean jasotako informazioak izaera informatibo hutsa du. Gure webgunean eskaintzen diren produktuak ez dira sendagaiak eta ezin dute inola ere tratamendu mediko bat ordezkatu. Era berean, elikadura osagarriek ezin dute dieta orekatu bat ordezkatu. Zalantzarik izanez gero, osasun-profesional batekin kontsultatzea gomendatzen dugu.

GLOBAL REMEDIATION-k informazio fidela eskaintzen ahaleginduko da, akats tipografikorik gabe. Eskaintzen den informazioak akatsak baditu eta/edo erositako produktuaren ezaugarriekin eta prezioarekin bat ez badator, erabiltzaileak eskubidea du bere erosketa bertan behera uzteko inolako kostu gehigarririk izan gabe, baina # puntuan jasotako aurreikuspenen barruan egiten badu soilik. Erabilera-baldintza orokor hauetako 7.

Erabilera-baldintza orokorrekin ados ez bazaude webgune hau utzi beharko zenuke. Oraingo erabilera-baldintza orokorrekin ados ez bazaude, ezin zara webgune honetara sartu, ezta bertan eskaintzen diren zerbitzuak erabili ere.

4. WEBGUNEAREN EGUNERAZIOAK

GLOBAL REMEDIATION-ek edozein unetan erakutsiko ditu salgai dituen produktuak, bere ezaugarri eta prezioarekin batera, BEZa barne, baita aplikagarriak diren gainerako zerga edo kargak ere. Produktuen webgunean aurkezteak ez du esan nahi produktua edozein unetan guztiz eskuragarri egongo denik. Produktu jakin baten erabilgarritasuna bezeroen eskariaren araberakoa izango da.

GLOBAL REMEDIATION-ek edozein unetan alda dezake bere produktu-zorroa, baita salmenta-baldintzak ere.

5. WEBGUNEA ERABILTZEAREN EGINDAKO ERANTZUKIZUNAK

Erabiltzaileek webgunearen erabilera egokia egiteko konpromisoa hartzen dute. Erabiltzaileek sartutako informazio guztia zuzena, egiaztagarria eta eguneratua izan behar da.

GLOBAL REMEDIATION-k eskubidea du webguneko edukiak edo horren bidez lor daitekeen informazio mota aldatzeko, eteteko, ezeztatzeko edo mugatzeko, aldez aurretik jakinarazi gabe.

Berariaz debekatuta dago webaren bidez legez kanpoko edo legez kanpoko edukiak, birus informatikoak edo mezuak, oro har, GLOBAL REMEDIATION edo hirugarrenen eskubideei eragin edo urratu diezaiekeen edo, oro har, webari kalte egin diezaiokeen edozein eduki transmititzea edo bidaltzea. edo haien edukia.

6. EROSKETAK

Gure denda birtualean sartuta, erabiltzaileek gure produktuei eta haien prezioei buruzko informazioa lor dezakete. Sarean erosteko, erabiltzaileek gure denda birtualean erregistratu behar dute. Horretarako, kontu bat sor dezakete, gainean klik eginez Saioa hasi botoia eta atalean azaldutako urratsak jarraituz Sortu orain kontu bat atalean, edo saioa hasita dagoeneko erregistratuta bazaude, zure posta elektronikoa eta pasahitza sartuz.

Linean erosten hasteko, hautatu Sareko erosketak eta klik Erosketa saskira gehitu Erosi nahi dugun produktuaren eskuinaldean dagoen botoia.

Erosketak egiten jarraitu nahi baduzu, egin klik Erosketak egiten jarraitu. Hautatutako produktuak ikusi nahi badituzu, egin klik Joan checkout-era.

Erabiltzaileek klik egin dezakete zure saskia atalean (sareko edozein lekutatik) erosketa saskiko produktuak egiaztatu, aldatu edo aldatzeko. Laburpena zuk hautatutako produktuak zerrendatuko ditu.

Erosketa gurdiaren edukia aldatzeko, egin klik zakarrontziaren ikonoan, edo aldatu eskatutako produktuen kopurua – edo + zeinuetan klik eginez.  

Egiaztatzeko, egin klik Joan checkout-era. Dagoeneko saioa hasita dauden erabiltzaileak Helbidea urratsera joango dira zuzenean. Bestela, denda birtualean saioa hasteko edo erabiltzaile-kontu bat sortzeko eskatuko zaie.

Egun Helbidea urratsa, erabiltzaileek entrega eta fakturazio helbidea sartu behar dute. Zure helbidearen informazioa egunera dezakezu edo berri bat gehi dezakezu. Zure eskaera ordaintzeko, egin klik Joan checkout-era.

Urratsera Garraioa erabiltzaileei bidalketa-aukera desberdinak erakutsiko dizkie. Jarraitzeko derrigorrezkoa da salmenta-baldintza orokorrak onartzea, gero sakatu Joan checkout-era.

Urratsaren ordainketan, erabiltzaileek ordaindu nahi duten ala ez hauta dezakete Kreditu edo zordunketa txartela edo alanbre-transferentzia bidez. Kreditu edo zordunketa txartelaren bidez ordaintzen baduzu, erabiltzaileek VISA eta MASTERCARD aukeratu beharko dute, eta egin klik Ordaindu Orain. Ondoren, orria Banc Santander-en ordainketa segururako plataformara birbideratuko da. Erabiltzaileek bertan sartu beharko dituzte txartelaren zenbakia, iraungitze-data, segurtasun-kodea eta txartelaren titularraren izena. Ordainketa-datuak sartzean, erabiltzaileek berriro sakatu beharko dute ordaindu orain. Atzera transferentzia ordainketa aukeratzen baduzu, erabiltzaileei eskaeraren laburpena erakutsiko zaie. Ondoren, egin klik eskaera berresteko. Erabiltzaileari transferentzia bat egiteko beharrezkoak diren datuak erakutsiko zaizkio. Horien artean, banku-kontu eta eskaera-zenbakiak daude, eta hauek sartu behar dira -ren kontzeptua transferentzia.

Erosketa-eskaera amaitutakoan, erabiltzaileei beren erabiltzaile-kontura itzultzeko aukera bat erakutsiko zaie (egin klik Nire kontua). Denda birtualean erregistratutako erabiltzaile gisa saioa hasten duten erabiltzaileek euren erabiltzaile-kontura sarbidea izango dute, eta bertan (i) sareko eskaera-historia kontsultatu ahal izango dute atalean. Nire eskaeren historia eta xehetasunak (ii) Kontsultatu eta aldatu haien entrega helbidea helbidean Nire Helbideak. Helbide hauek lineako erosketetarako entrega eta fakturazio helbide gisa erabiltzen dira (iii) Kontsultatu eta aldatu haien datu pertsonalak helbidean Nire informazio pertsonala. Atal honetan erabiltzaileek pasahitza aldatzeko aukera dute.

7.BIDALKETA ETA ENTREGATZEKO BALDINTZAK

7.1) Nora bidaltzen dugu?
Bidalketak Espainiako penintsulako lurraldeko edozein tokitara bidali ahal izango dira, baita zehazteke dauden beste lurralde batzuetara ere.

7.2) Zenbat denbora behar da entrega?
Bidalketak premiazko mezulari baten bidez bidaliko dira, penintsulara eta Balear Uharteetara bidaltzen diren eskaeretan 24/48 orduko epean (lanegunetan) entregatzeko.

Beste lurralde batzuetarako, egiaztatu zehaztapenak eta baldintzak.

7.3) Zein da entrega-epea?
Paketeak 9:7etatik XNUMX:XNUMXetara entregatuko dira Erosketa eskaeran adierazitako helbidean entregatuko dira.
Garrantzitsua: ez ditugu inoiz paketeak posta-kutxetara entregatzen.

7.4) Nola ordain dezaket nire eskaera?
Paketeak eta bidalketa kostuak aldez aurretik VISA, Mastercard-en bidez ordainduko dira (Banco Santanderren lineako ordainketa zerbitzu seguruaren bidez). Gainera, lineako eskaerak transferentzia bidez ordain daitezke. Kasu honetan, ziurtatu eskaera-zenbakia sartu duzula transferentzia kontzeptua eremua.

Edozein zalantza edo zalantza izanez gero, jar zaitez gurekin harremanetan helbide honetan info@globalremediation.esedo +34 933 622 100 telefonoan.

7.5) Seguru al da nire kreditu txartela linean erabiltzea?
Sardexkak. Ordainketa-horma segurua eta industriak onartutako segurtasun-gailuak eta prozedurak erabiltzen ditugu, hala nola suebakiak, sarbidea kontrolatzeko prozedurak eta mekanismo kriptografikoak baimenik gabeko datuen sarbidea ekiditeko. Horretarako, Erabiltzaileak onartzen du webak eskaintzen dituen datuak eska ditzakeela sarbide-kontrolak autentifikatzeko.

Kreditu- edo zordunketa-txartelen informazioa enkriptatuta dago (SSL) eta zuzenean bankuan bidaltzen da. Ordainketa plataforma seguru baten bidez ordainduz gero, sistemak automatikoki egiaztatuko du zure txartela merkataritza elektroniko segururako erregistratuta dagoela. Ondoren, txartel hori jaulkitzen duen bankuarekin konektatuko da, eta eragiketa horretarako autentifikazioa eta baimena eskatuko du.

7.6) Zergatik baztertzen da nire kreditu txartela?
Zure txartela baztertu daiteke arrazoi hauetako bat dela eta:

  • Baliteke zure txartela iraungita egotea. Egiaztatu zure txartelaren iraungitze-data.
  • Baliteke zure txartela erosketaren mugara iritsi izana. Egiaztatu zure bankuarekin.
  • Baliteke datu okerrak sartu izana. Egiaztatu informazio zuzena sartu duzula.
  • Ordainketa plataforma seguru baten bidez ordainduz gero, sistemak automatikoki egiaztatuko du zure txartela merkataritza elektroniko segururako erregistratuta dagoela. Ondoren, txartel hori jaulkitzen duen bankuarekin konektatuko da, eta eragiketa horretarako autentifikazioa eta baimena eskatuko du autentifikazio-kode pertsonal baten bidez. Eragiketa txartel hori jaulki duen bankuak autentifikazio-kodea berresten badu soilik egingo da. Une horretan, zure txartela kobratuko da. Bestela, transakzioa baztertu egingo da. 

7.7) Zeintzuk dira bidalketa-gastuak?
Espainiako penintsulako lurraldeetan eta Balear Uharteetan bidalketa arruntek doako bidalketa izango dute. Gainerako lurralde guztietan, erosleak bidalketa ordaintzen du. GLOBAL REMEDIATION-ek bidalketa-kostuen guztizkoaren berri emango dizu, eskaera egin aurretik horiek onar ditzazun.

7.8) Zer gertatzen da nire eskaera garaiz jasotzen ez badut?
GLOBAL REMEDIATION-ren kontroletik kanpoko arrazoiengatik ezin badugu zure eskaera adostutako epean entregatu, zurekin harremanetan jarriko gara datu berri bat antolatzeko. Gurekin ere jar zaitezke harremanetan info@globalremediation.es edo 933 622 100 telefonoan.

7.9) Zer egin behar dut nire eskaera iristen denean presente egongo ez banaiz?
Kasu horretan, jar zaitez gurekin harremanetan helbide honetan info@globalremediation.es  edo +34 933 622 100 telefonora bidaltzeko ordu eta leku berri bat antolatzeko. Paketeak gure lokaletik kanpo utzi badu, gure mezulariak kobratzen dituen kostu gehigarriak ordaindu beharko dituzu.

Paketea ezin bada entregatu, mezulariak jakinarazpen bat utziko du. Hiru lanegune dituzu gure mezulariarekin harremanetan jartzeko. Hiru lanegun igaro ondoren, gure mezulariak ezin izan badu produktua entregatu, eta entregatzeko beste ordu/lekurik antolatu ez bada, produktua GLOBAL REMEDIATION-ra itzuliko da.

8. EZEZTAPENA, ITZULKETA ETA BERME POLITIKA

8.1) Zure eskaera bertan behera uztea.

Gure eskaera bertan behera utzi dezakezu gure lokaletik irten baino lehen. Horretarako, jar zaitez gurekin harremanetan helbide honetan info@globalremediation.es  edo +34 933 622 100 telefonoan.

8.2.) Itzuliak.
Eskaera egin ondorengo 14 egunetan itzultzen duzu eskaera, baina produktua inola ere ireki, manipulatu edo probatu ez bada eta jatorrizko gutun-azalean itzultzen bada. Eskaera bertan behera uztea eta itzultzea berresteko, jarri gurekin harremanetan helbide honetara info@globalremediation.es, edo telefonoz +34 933 622 100 zenbakira, eskaera-zenbakia eta datu pertsonalak eta eskaera bertan behera uzteko/itzultzeko arrazoia zehazteko.

8.3.) Entrega.

Zure eskaera entregatzen denean, ziurtatu dena zuzena dela egiaztatzea. Zure eskaerarekin arazorik izanez gero, entrega-agirian idatzi behar duzu eta jarri gurekin harremanetan helbide honetan info@globalremediation.es edo +34 933 622 100 telefonoan arazoa edo arazoa azaltzeko.

Produktu akastunak edo bidalketa okerrak izanez gero, bidalketa-gastu guztiak GLOBAL REMEDIATION-ek ordainduko ditu erosketa egin zenetik igarotako lehen hilabetean.

Itzultzeko eskaerak C/Bolivia, 148, lokala A – 08018, Bartzelona (Espainia) helbidera bidaliko dira.

8.4.) Bermea.

Azaroaren 1ko 2007/16 Errege Dekretuaren arabera, gure produktu guztiek jatorrizko fabrikatzailearen bermea dute. Berme honetaz baliatzeko, jar zaitez gurekin harremanetan helbide honetara info@globalremediation.es edo +34 933 622 100 telefonora. Erosketa-fakturaren jatorrizko kopia aurkeztu beharko duzu.

 9. PRIBAZIO POLITIKA

Datuen kudeaketa.
Zure datuak ematen badizkiguzu GLOBAL REMEDIATION-en produktuetako bat erosteko interesa duzulako, zure datuak GLOBAL REMEDIATION-ek kudeatuko dituela jakinarazten dizugu, C/Bolivia, 148, lokala A – 08018, Bartzelona (Espainia). ).

Datuen tratamenduaren helburuak.
Zuk GLOBAL REMEDIATION-ri emandako datuak soilik bilduko ditugu edozein bitartekoren bidez, zure erosketa-eskaera prozesatzeko. Gainera, zure datuak erabili ahal izango dira (baita elektroniko bidez ere) zure erosketen egoerari buruzko informazioa emateko eta/edo GLOBAL REMEDIATION-ek beste edozein produkturen sustapen eta eskaintza komertzialen berri emateko.

Zure datuak helburu horretarako gordeko dira, bestela esan ez diguzun salbu.

Datuak tratatzeko baimena.

Ulertzen dugu zure datu pertsonalak webean sartzeak GLOBAL REMEDIATION-k zure datuak tratatzeko berariazko baimena dakarrela, goian zehaztutako helburu eta baldintzen barruan.

Datu pertsonalen hartzaileak

Erabiltzaileek emandako datuak ez zaizkie hirugarrenei lagako, aplikagarria den legediak hala eskatzen ez badu. Zure banku-kontuarekin lotutako datuak GLOBAL REMEDIATION lan egiten duen banku-entitateari jakinaraziko zaizkio, zure erosketa-eskaera betetzeko.

Gainera, GLOBAL REMEDIATION-k zure datuak beste edozein kolaboratzaile edo zerbitzu-hornitzaileri helaraziko dizkie GLOBAL REMEDIATION-k kontratatutako zerbitzuak emateko beharrezkoa den guztietan. Hornitzaile hauetaz ari gara: kontabilitatea, marketina, lan eta aholkularitza fiskala; hostinga eta sareen kudeaketa; programa informatikoak hornitzea eta mantentzea.

Eskubide
Zure datu pertsonalak atzitzeko, zuzentzeko, ezabatzeko, mugatzeko, tratamenduaren aurka egiteko eta eramangarri izateko eskubideak une bakoitzean erabil ditzakezu, eta aplikagarria den legeriak ezartzen duen neurrian.

Zure eskubideak gauzatzeko, idatzizko eskaera bidali diezaiokezu GLOBAL REMEDIATION ESPAÑA SAri C/Bolivia, 148, lokal A – 08018, Bartzelona (Espainia), edo helbidera. protecciondatos@globalremediation.es, “DATUEN BABESA-BARRERA GLOBALA” gaiarekin. Ziurtatu zure NANaren kopia bat edo baliozko beste edozein agiri.

Era berean, datuen babesaren ardura duen organoaren aurrean kexa bat aurkezteko eskubidea duzu (www.aepd.es)

Erabiltzaile adingabeen datuak
Helduek soilik eros ditzakete GLOBAL REMEDIATION produktuak. GLOBAL REMEDIATION-k ez du inolako erantzukizunik adingabeek webgune honetan sartzen badute. Hala ere, hori gertatzen bada, haien legezko tutoreek sarbidea, zuzenketa, ezabaketa, murrizketa, aurka egiteko eta abarretarako eskubideak gauzatu ditzakete. eskubideak, GLOBAL REMEDIATION-rekin harremanetan jarriz aipatutako helbidean, “Eskubideak” gaiarekin.

erabiltzaileen erregistroa

Gure online dendan produktuak erosteko, erregistratu behar duzu.

Erregistratu ondoren, GLOBAL REMEDIATION-k gure online denda erabiltzeko beharrezko kodeak eta giltzak emango dizkizu, eta horrela GLOBAL REMEDIATION bezero bihurtuko da ondorio guztietarako.

GLOBAL REMEDIATION-k eskaintzen dituen kodeak eta sarbide-giltzak pertsonalak eta besterenezina dira. Erabiltzaileek GLOBAL REMEDIATION-ri jakinarazi beharko diote beren datu pertsonaletan izan daitezkeen aldaketak.

Erregistratutako erabiltzaileen ardura da hirugarrenei euren kodeak eta sarbide-giltzak erabiltzea eragoztea. Gainera, erregistratutako erabiltzailea da edozein kode edo identifikazio-gakoren aukeraketa, galera, kenketa edo baimenik gabe erabiltzearen eta horrek ekar ditzakeen ondorioen erantzule bakarra. Nolanahi ere, erregistratutako erabiltzaileen ardura da sarbide-kode eta pasahitzen erabilera eta zaintza egokia. Erabiltzaileek ez dute beren kodeak eta pasahitzak erabiltzea legez kanpoko helburuetarako edo pribatutasun-politika honetan ezarritako termino eta baldintzen aurkako erabilerarako.

Erabiltzaileek nahi duten momentuan erregistratzeko eskubidea dute. Erabaki hau, ordea, ezin da inoiz atzeraeraginezkoa izan. Erregistratzea kentzeko, erabiltzaileek helbide honetara zuzendu behar dute mezu bat info@globalremediation.es, edo idatzizko eskaera GLOBAL REMEDIATION, C/Bolivia, 148, lokala A – 08018, Bartzelona (Espainia).