1. IDENTIFIKAZIOA.
2. JABETZA INTELEKTUALA ETA INDUSTRIALA.
3. OBJEKTUA ETA JARDUERA.
4. WEBGUNEA EGUNERATZEA
5. WEBAREN ERABILTZETIK ERATORTZEN DA ERANTZUKIZUNA
6. NOLA EROSI.
7. BIDALDI BALDINTZAK ETA ENTREGATZEKO EPAK.
8. EZEZTAPENAK, ITZULKETAK ETA BERMEAK. 

 

1. IDENTIFIKAZIOA

Dokumentu honetan jasotako Erabilera Baldintza Orokorrak aplikagarriak dira web-orriak erabiltzeko: www.regis-global.es/ (aurrerantzean, "Webgunea"), bere titularra GLOBAL REMEDIATION ESPAÑA, SA da (aurrerantzean, "GLOBAL REMEDIATION"), A61681953 CIF-a duena eta egoitza Bolivia kalea, 148, lokala A – 08018, Bartzelona (Espainia) , erroldatua. Bartzelonako Merkataritza Erregistroa, ​​40.958. liburukian, 78. orrialdean, B-183.555. orria.

Edozein komunikazio GLOBAL REMEDIATIONren egoitza sozialera bideratu daiteke, 933 622 100 telefonora edo helbide elektronikora mezu bat bidaliz. info@globalremediation.es.

2. JABETU INTELEKTUALA ETA INDUSTRIALA

Webaren jabetza intelektual eta industrialaren eskubide guztiak, bere edukiak, izenak, diseinuak eta/edo logotipoak GLOBAL REMEDIATIONren edo Webean sartzeko behar bezala baimendu duten hirugarren jabeen jabetza eta jabetza esklusiboak dira.

Hirugarrenen jabetza intelektualaren eskubideak eta markak egoki nabarmentzen dira eta Webera sartzen diren guztiek errespetatu behar dituzte.

Berariaz debekatuta dago Webguneko eduki guztia edo zati bat erreproduzitzea, banatzea eta publikoki komunikatzea, horien eskura jartzeko modua barne, edozein euskarritan eta edozein bitarteko teknikotan, GLOBAL REMEDIATION-ren baimenik gabe.

3. HELBURUA ETA JARDUERA

GLOBAL REMEDIATION elikadura-osagarrien eta produktu dermokosmetikoen ikerketan, garapenean eta merkaturatzean espezializatuta dago bere formuletan oinarrituta.

Denda Birtuala GLOBAL REMEDIATIONk bere bezeroen eskura jartzen duen zerbitzu bat da, GLOBAL REMEDIATION sarean merkaturatzen dituen produktuak kontsultatu eta erosteko.

Webean jasotako informazioa informatiboa baino ez da. Sarean eskaintzen diren produktuak ez dira sendagaiak eta haien helburua ez da tratamendu medikorik ordezkatzea, era berean, elikadura osagarriek ez dute dieta orekatu bat ordezkatzen. Zalantzarik izanez gero, osasun profesional batekin kontsultatzea gomendatzen dugu.

GLOBAL REMEDIATION-k ahalegin guztiak egingo ditu, bere ahalbideen barruan, Denda Birtualek akats tipografikorik gabe informazio zehatza eskain dezan. Emandako informazioan akatsak egonez gero eta/edo erositako produktuaren ezaugarriekin eta/edo prezioarekin bat ez datorrenean, Erabiltzaileak eskubidea izango du bere erosketa bertan behera uzteko inolako kosturik gabe, betiere. Erabilera Baldintza Orokor hauen 7. puntuan ezarritako eran.

Erabilera Baldintza Orokor hauekin ados ez bazaude, Weba utzi beharko duzu, eskaintzen dituen zerbitzuetara sartu edo kendu ezinik.

4. WEBGUNEA EGUNERATZEA

GLOBAL REMEDIATIONek uneoro erakutsiko ditu salgai dauden produktuak, beren ezaugarriekin eta prezioarekin batera, Balio Erantsiaren gaineko Zerga (BEZa) eta aplikatzekoa den beste edozein zerga edo kuota barne, goitibeherako ataletan katalogatuta. Bere aurkezpenak ez du esan nahi edozein unetan saltzeko erabilgarritasun osoa, bezeroen eskariaren araberakoa izango baita.

GLOBAL REMEDIATION-ek edozein unetan alda ditzake bere produktu-zorroa eta haien salmenta-baldintzak.

5. WEBAREN ERABILTZETIK ERATORTZEN DA ERANTZUKIZUNA

Weba modu arduratsuan erabiltzea onartzen duzu. Sartzen duzun informazio guztia zuzena, egiaztagarria eta eguneratua izan behar da.

GLOBAL REMEDIATION-k beretzat gordetzen du Webaren edukia, edo horren bidez lor daitekeen informazio mota aldatzeko, eteteko, ezeztatzeko edo mugatzeko eskubidea, aldez aurretik jakinarazi gabe.

Debekatuta dago Webaren bidez legez kanpoko edo legez kanpoko edukiak, birus informatikoak edo mezuak, oro har, GLOBAL REMEDIATION edo hirugarrenen eskubideak ukitu edo urratzen dituzten edo, oro har, Webari eta bere edukiei kalte egin diezaiekeen edozein mezu transmititzea edo bidaltzea.

6. NOLA EROSI

Gure Denda Birtualean sartzen zarenean gure produktu guztiak eta haien prezioak ikusteko aukera izango duzu. Erosketa online egiteko Denda Birtualean erabiltzaile gisa erregistratuta egon behar da, horretarako Sartu/Erregistratu botoian klik eginez kontu bat sortu dezakezu, Erregistro atalean aurkituko dituzun urratsak jarraituz. Erregistratu ondoren, zure posta elektronikoa eta pasahitza sartuta bakarrik sartu beharko duzu saioa.

Lineako erosketa hasteko Dendara sartu eta erosi nahi duzun produktuan klik egin behar duzu, eta Gehitu Saskira botoian klik egin.
Erositako produktuak egiaztatzeko, pantailaren goiko eskuineko aldean dagoen saskian klik egin behar da, eta erabaki dezakezu erosten jarraitzen duzun, produkturen bat ezabatzen duzun edo, aitzitik, erosketa amaitu nahi duzun.

Erosketa amaitutakoan, zure informazioa sartu beharko duzu, ordainketa-metodoa adierazi (ordainketa txartelaz edo Bizum bidez), eta webguneko baldintzak onartu. Ondoren, Egin eskaera sakatu behar duzu.

Dendako edozein ataletatik orain arte aukeratutako produktuak ikusi eta sar zaitezke erosketa saskiaren ikonoaren bitartez, atalean sartuz zure saskia. Urtean Laburpena zuk hautatutako produktua(k) agertuko da.

Zure erosketa saskiaren edukia aldatu nahi baduzu, produktu bat ezaba dezakezu ikonoan klik eginez zakarrontzia edo aldatu eskatutako unitate kopurua laukiko zenbakia aldatuz edo “-” edo “+” zeinuan klik eginez.

Eskaerarekin jarraitzeko, egin klik botoian Joan checkout-era. Zure Erabiltzaile-kontuan saioa hasita bazaude, zuzenean urratsera joango zara HelbideaBestela, Denda Birtualean saioa hasteko edo Erabiltzaile kontu bat sortzeko eskatuko zaizu.

urratsean Helbidea agertuko da Zure entrega helbidea y Zure fakturazio helbidea. Helbideen datuak egunera ditzakezu edo helbide berri bat gehi dezakezu. Eskaerarekin jarraitzeko, egin klik Joan checkout-era.

urratsean Garraioa bidalketa aukera agertuko da, jarraitzeko Salmenta Baldintza Orokorrak onartu eta sakatu Joan checkout-era.

 

urratsean Pago aukera dezake Ordaindu Kreditu edo Zordunketa Txartelarekin o Ordainketa banku-transferentzia bidez.

Kreditu- edo zordunketa-txartel bidez ordaintzeko kasuan, VISA eta MASTERCARD-en artean aukeratu beharko duzu, eta sakatu. Ordaindu orain. Jarraian, Banco Santander ordainketa-pasabide seguruaren orria agertuko da, non txartelaren zenbakia, iraungitze-data, CVV eta titularraren izena idatzi behar dituzu. Ordainketa-informazioa osatu ondoren, berriro hautatu behar duzu Ordaindu orain.

Banku-transferentzia bidezko ordainketa aukeratzen baduzu, eskaeraren laburpena erakutsiko zaizu eta botoia sakatu beharko duzu Berretsi eskaera, non transferentzia egiteko datuak agertuko dira, banku-kontuaren zenbakia eta eskaera kodea barne sartu behar dituzun transferentzia kontzeptua.

 Erosketa amaitutakoan, zure Erabiltzaile-kontura sartzeko aukera bat erakutsiko zaizu klik eginez nire kontua. Denda Birtualean erregistratutako Erabiltzaile gisa saioa hasten duzunean, zure Erabiltzaile-kontura sartuko zara eta horrek funtzionalitate hauek egiteko aukera emango dizu: (i) Kontsultatu lineako erosketen historia atalean. Nire eskaeren historia eta xehetasunak; (ii) Kontsultatu eta aldatu zure helbideak aukeran Nire helbideak. Helbide hauek lineako erosketa-eskaeretan bidalketa- eta fakturazio-helbide gisa erabil ditzakezunak dira; (iii) Kontsultatu eta aldatu zure datu pertsonalak aukeran Nire datu pertsonalaks. Aukera honetatik pasahitza alda dezakezu.

7. BIDALDI BALDINTZAK ETA ENTREGATZEKO EPAK

7.1) Zein tokitara egiten dira bidalketak?
Bidalketak Espainiako penintsulako lurraldera eta Balear Uharteetara eta hitzartu beharreko beste lurraldeetara egin daitezke. 

7.2) Zenbat denbora behar da bidalketa iristeko?
Bidalketak 24/48 orduko mezularitza-enpresa baten bidez egingo dira (lanegunetan) Espainiako penintsulako eta Balear Uharteetako eskaeretarako.
Gainerako lurraldeetarako baldintzak kontsultatu.

7.3) Zein da entrega-egutegia?
Entregatzeko epea 9:19etatik XNUMX:XNUMXetara izango da. Bidalketak beti adierazitako helbidera egingo dira.
arreta: Inola ere ez da bidalketarik egingo posta-kutxetara.

7.4) Nola ordain dezaket nire eskaera?

Produktuaren ordainketa eta helmugara garraiatzea aldez aurretik egingo da, VISA Txartelaren, Mastercarden bidez (Banco Bilbao Vizcaya Argentariako ordainketa-pasabide seguruaren bidez: TPV Zerbitzu Birtuala) eta BIZUM bidez. Kasu guztietan, edozein zalantza izanez gero, gurekin harremanetan jar zaitezke info@globalremediation.es helbidean edo 933 622 100 telefono zenbakira.

7.5) Seguru al da nire kreditu txartela sarean erabiltzea?
Bai. Ordainketa-sistema seguruak eta industrian orokorrean onartutako informazioaren segurtasun-teknikak erabiltzen ditugu, hala nola suebakiak, sarbidea kontrolatzeko prozedurak eta mekanismo kriptografikoak, hori guztia datuetara baimenik gabeko sarbidea saihesteko. Helburu horiek lortzeko, Erabiltzaileak onartzen du hornitzaileak datuak eskura ditzala sarbide-kontrolen dagokion autentifikaziorako. 

Kreditu- edo zordunketa-txartel bidezko ordainketa-datu konfidentzialak zuzenean eta enkriptatutako (SSL) igortzen dira finantza-erakundera. Ordainketa ordainketa-pasabide seguru baten bidez egitean, sistemak automatikoki egiaztatuko du kreditu-txartela Merkataritza Elektroniko Segururako aktibatuta dagoela. Ondoren, banku jaulkitzailearekin konektatuko da, eta horrek eragiketaren autentifikazioa eta baimena eskatuko du.

7.6) Zein arrazoirengatik baztertu liteke nire kreditu txartela?

Zure txartela baztertzen bada, arrazoi hauetako bat izan daiteke:

  • Txartela iraungi daiteke. Egiaztatu zure txartelak balio-data gainditzen ez duela.
  • Baliteke erosketak egiteko txartelaren mugara iritsi izana. Egiaztatu zure bankuarekin.
  • Adierazitako/sartutako datu batzuk okerrak izan daitezke. Egiaztatu beharrezko eremu guztiak informazio zuzenarekin bete dituzula.
  • Ordainketa ordainketa-pasabide seguruaren bidez egitean, sistemak automatikoki egiaztatuko du txartela aktibatuta dagoela Merkataritza Elektroniko Segururako. Ondoren, jaulki duen finantza-entitatearekin konektatuko da, eta erosleari eskatuko dio autentifikazio-kode pertsonal baten bidez eragiketa baimentzeko. Eragiketa kreditu-txartela jaulki duen bankuak autentifikazio-kodea baieztatzen badu eta une horretan kobratzea txartelean egingo bada bakarrik egingo da. Bestela, transakzioa baztertu egingo da.

7.7) Zeintzuk dira bidalketa-gastuak?

Bidalketa kostua doakoa izango da 60 eurotik gorako erosketetan Espainiako penintsularen lurralde nazionalan eta Balear Uharteetan. Gainerako lurraldeetan, GLOBAL REMEDIATIONek bidalketa-gastuen berri emango dizu aldez aurretik, ados bazaude, horiek onar ditzazun.

 7.8) Zer gertatzen da hitzartutako epean nire eskaera jasotzen ez badut?

GLOBAL REMEDIATION-k ez dituen arrazoiengatik ezinezkoa bazaigu eskaera adostutako epean entregatzea, zurekin harremanetan jarriko gara data berri bat ezartzeko. E-postaz ere gurekin harremanetan jar zaitezke gorabehera hau konpontzeko info@globalremediation.es edo 933 622 100 telefonoan.

7.9) Zer egin dezaket nire eskaera jasotzeko adierazi dudan helbidean egongo ez banaiz?

Kasu horretan, jar zaitez gurekin harremanetan posta elektronikoz. info@globalremediation.es  edo 933 622 100 telefonora deitu beste helbide bat adierazteko. Eskaera dagoeneko gure biltegietatik irten bada, mezularitza enpresari dagokion frankeoa ordaindu beharko diozu bidalketa gehigarria egiteko.

Adierazitako helbidean entregatzea ezinezkoa bada, garraio enpresak ordainagiria utziko du nola jarraitu behar den adieraziz. Ondorio horietarako, garraiolariarekin harremanetan jarri beharko duzu hiru (3) laneguneko epean, lehen entrega saiakeratik hasita. Lehenengo entrega-saiakeratik hiru (3) lanegun hauek igaro ondoren, produktua ez bada entregatu, eta zurekin harremanetan jarri gabe bidalketa hitzartzeko, produktua GLOBAL REMEDIATION-ra itzuliko da.

8. EZEZTAPENAK, ERRETIERAZIOA, ITZULKETAK ETA BERMEAK

8.1) Baliogabetzea
Eskaera edozein unetan bertan behera utzi dezakezu gure biltegietatik irten aurretik. Horretarako, zure eskaeraren egoera egiaztatu dezakezu 933 622 100 telefonora deituz edo mezu elektroniko bat bidaliz info@globalremediation.es.

8.2.) Erretiratzea
Eskaera eskaera egin ondorengo 14 egunetan erosketatik atzera egin dezakezu, betiere produktua ireki, probatu edo manipulatu ez bada eta jatorrizko ontzian itzultzen bada. Bezeroak kentzea ziurtatzeko, komeni da 933 622 100 telefonora joatea edo mezu bat bidaltzea. info@globalremedians.es.
Itzultzeko gastuak, halakorik balego, bezeroak hartuko ditu bere gain.
Ezin izango da elikagai-osagarririk kendu edo itzuli produktua etxean jaso ondoren, bere izaera (elikagai galkorrak) eta kontserbazio baldintzak direla eta.

8.3.) Itzuli

Zure eskaera entregatzen denean, dena eskatutakoa dela egiaztatu behar duzu. Eskaerarekin desadostasun edo arazorik izanez gero, garraiolariaren entrega-agirian adierazi beharko duzu eta gurekin harremanetan jarri e-postaz info@globalremediation.es edo 933 622 100 telefonora deituz, zure datu pertsonalak eta eskaera-zenbakia adieraziz, desadostasuna edo arazoa azalduz.

Produktu akastunak edo bidalketa okerrak badira, bidalketa-gastu guztiak GLOBAL REMEDIATION-k bere gain hartuko ditu saldu ondorengo lehen hilabetean.

Itzulketak egin behar diren helbidea hau da: C/Bolivia, 148, lokala A – 08018, Bartzelona (Espainia).

 

8.4.) Bermeak

Azaroaren 1ko 2007/16 Legegintzako Errege Dekretuak, Kontsumitzaileen eta Erabiltzaileen Defentsarako Lege Orokorraren testu bategina eta gainerako lege osagarriak eta Txikizkako Merkataritza Arautzeko 7/1996 Legearen testu bategina onartzen dituena, gure produktu guztiak. jatorrizko fabrikatzailearen bermea dute.

Berme-aldian, produktua fabrikatzailearen bermeak estaltzen du. Berme honetaz baliatzeko, gurekin harremanetan jarri behar duzu posta elektronikoz info@globalremediation.es edo 933 622 100 telefonora deituz, zure datu pertsonalak eta eskaera-zenbakia adieraziz. Ezinbestekoa da jatorrizko erosketa-faktura gordetzea.