1. IDENTIFICACIÓ.
2. PROPIETAT INTEL·LECTUAL I INDUSTRIAL.
3. OBJECTE I ACTIVITAT.
4. ACTUALITZACIÓ DEL WEB
5. RESPONSABILITAT DERIVADA DE L'ÚS DEL WEB
6. COM COMPRAR.
7. CONDICIONS DELS ENVIAMENTS I TERMINIS DE LLIURAMENT.
8. CANCEL·LACIONS, DEVOLUCIONS I GARANTIES. 

 

1. IDENTIFICACIÓ

Les Condicions Generals d'Ús recollides en aquest document són aplicables a l'ús de les pàgines web: www.regis-global.es/ (d'ara endavant, la “Web”), el titular del qual és GLOBAL REMEDIATION ESPAÑA, SA (d'ara endavant, “GLOBAL REMEDIATION”), amb CIF A61681953 i amb domicili al C/Bolívia, 148, local A – 08018, Barcelona (Espanya) , inscrita al Registre Mercantil de Barcelona, ​​al Tom 40.958, Folio78, Full número B-183.555.

Qualsevol comunicació es podrà adreçar al domicili social de GLOBAL REMEDIATION, al telèfon 933 622 100 o enviant un missatge a l'adreça de correu electrònic info@globalremediation.es.

2. PROPIETAT INTEL·LECTUAL I INDUSTRIAL

Tots els drets de propietat intel·lectual i industrial de la Web, els seus continguts, les denominacions, dissenys i/o logotips són propietat exclusiva i titularitat de GLOBAL REMEDIATION o de tercers titulars dels mateixos que han autoritzat degudament la seva inclusió a la Web.

Els drets de propietat intel·lectual i marques de tercers estan destacats convenientment i han de ser respectats per tothom que accedeixi a la web.

Queden expressament prohibides la reproducció, la distribució i la comunicació pública, inclosa la seva modalitat de posada a disposició, de la totalitat o part dels continguts del Web, en qualsevol suport i per qualsevol mitjà tècnic, sense lautorització de GLOBAL REMEDIATION.

3. OBJECTE I ACTIVITAT

GLOBAL REMEDIATION està especialitzada en la investigació, desenvolupament i comercialització de complements alimentaris i productes dermocosmètics a partir de fórmules pròpies.

La Botiga Virtual és un servei que GLOBAL REMEDIATION posa a disposició dels seus clients perquè puguin consultar i adquirir per Internet els productes que GLOBAL REMEDIATION comercialitza.

La informació continguda a la Web té caràcter merament informatiu. Els productes que s'ofereixen a la Web no són medicaments i la seva comesa no és substituir cap tractament mèdic; de la mateixa manera, els complements alimentaris no substitueixen una dieta equilibrada. En cas de dubte, us recomanem que consulteu amb un professional de la salut.

GLOBAL REMEDIATION farà tots els esforços, dins dels seus mitjans, perquè la Botiga Virtual ofereixi informació veraç i sense errors tipogràfics. En cas que hi hagi errors en la informació facilitada i/o aquesta no es correspongués amb les característiques i/o preu del producte adquirit, l'Usuari tindrà dret a rescindir la seva compra sense cap cost per part seva, sempre que ho faci a la forma establerta al punt 7 de les presents Condicions Generals d'Ús.

Si no esteu d'acord amb les presents Condicions de Generals d'Ús haureu d'abandonar la Web, no podent accedir ni disposar dels serveis que aquesta ofereix.

4. ACTUALITZACIÓ DEL WEB

GLOBAL REMEDIATION mostrarà a cada moment els productes a la venda, juntament amb les seves característiques pròpies i el seu preu, que inclou l'impost sobre el valor afegit (IVA) així com qualsevol altre impost o taxa que fos aplicable, catalogats per seccions desplegables. La seva presentació no implica la plena disponibilitat per a la venda en qualsevol moment ja que aquesta dependrà de la demanda dels clients.

GLOBAL REMEDIATION podrà modificar en qualsevol moment la cartera de productes i les condicions de venda dels mateixos.

5. RESPONSABILITAT DERIVADA DE L'ÚS DEL WEB

Vostè es compromet a fer un ús diligent de la web. Tota la informació que introduïu ha de ser correcta, verificable i actualitzada.

GLOBAL REMEDIATION es reserva el dret a modificar, suspendre, cancel·lar o restringir el contingut de la Web, o al tipus d'informació que es pugui obtenir a través d'aquesta, sense necessitat de previ avís.

Queda prohibit transmetre o enviar a través del Web qualsevol contingut il·legal o il·lícit, virus informàtics, o missatges que, en general, afectin o violin drets de GLOBAL REMEDIATION o de tercers, o que en general puguin perjudicar el Web i els seus continguts.

6. COM COMPRAR

En entrar a la nostra Botiga Virtual podrà visualitzar tots els nostres productes i preus. Per poder realitzar la compra per Internet haurà d'estar registrat com a usuari a la Botiga Virtual, per això podrà crear un compte clicant al botó Entrar/Registrar, seguint els passos que trobareu a l'apartat Registre. Un cop registrat, només heu d'iniciar sessió introduint el correu electrònic i la contrasenya.

Per iniciar la compra per Internet haureu d'accedir a Botiga i fer clic sobre el producte a adquirir, i clicar al botó Afegeix a la cistella.
Per comprovar els productes adquirits, haureu de clicar al carret situat a la part superior dreta de la pantalla, i podreu decidir si segueix comprant, si elimina algun producte o si per contra voleu finalitzar la compra.

Un cop finalitzi la compra, haureu d'incloure les vostres dades, indicar la forma de pagament (pagament amb targeta o per Bizum), i acceptar els termes i condicions del web. Posteriorment haureu de clicar a Realitzar la comanda.

Des de qualsevol apartat de la botiga podeu veure i accedir als productes seleccionats fins ara a través de la icona de la cistella de la compra, entrant a l'apartat La seva cistella. En la Resum apareixerà el/els producte/s seleccionat/s per Ut.

En cas que volgués modificar els continguts de la cistella de la compra, pot eliminar un producte clicant a la icona de paperera o variar el nombre d'unitats sol·licitades modificant la xifra de la casella o fent clic al signe “-“ o “+”.

Per continuar amb la comanda feu clic al botó Anar a la caixa. Si heu iniciat sessió al vostre compte d'usuari passarà directament al pas Adreça, en cas contrari, se us demanarà iniciar sessió a la Botiga Virtual o crear un compte d'Usuari.

Al pas Adreça apareixerà La vostra adreça de lliurament y La vostra adreça de facturació. Podeu actualitzar les dades de les adreces o afegir una nova adreça. Per continuar amb la comanda feu clic a Anar a la caixa.

Al pas Transport apareixerà l'opció d'enviament, per continuar ha d'acceptar les Condicions Generals de Venda i fer clic a Anar a la caixa.

 

Al pas Pagament pot escollir Pagar amb Targeta de Crèdit o Dèbit o Pagament per transferència bancària.

En el cas de pagament amb targeta de crèdit o dèbit, haurà de triar entre VISA i MASTERCARD, i fer clic a pagar ara. A continuació, apareixerà la pàgina de la passarel·la de pagament segura de Banco Santander, on haurà d'introduir el número de targeta, la caducitat, el CVV i el nom del titular de la targeta. Un cop emplenades les dades de pagament, heu de seleccionar novament pagar ara.

Si escolliu pagament per transferència bancària, se us mostrarà un resum de la comanda i haureu de fer clic al botó Confirmar la comanda, on us apareixeran les dades per realitzar la transferència que inclouen el número de compte bancari i el codi de comanda que haureu d'incloure al Concepte de transferència.

 Un cop finalitzada la compra, se us mostrarà una opció per accedir al vostre compte d'Usuari fent clic a Compte. Quan inicieu sessió com a Usuari registrat a la Botiga Virtual, accedireu al vostre compte d'Usuari que us permetrà realitzar les següents funcionalitats: (i) Consultar l'historial de comandes de compra online a l'apartat Historial i detalls de les meves comandes; (ii) Consultar i modificar les vostres adreces a l'opció Les meves adreces. Aquestes adreces són les que podeu utilitzar com a adreça de lliurament i facturació en les vostres comandes de compra online; (iii) Consultar i modificar les vostres dades personals a l'opció Les meves dades personalss. Des d'aquesta opció podeu modificar la contrasenya.

7. CONDICIONS DELS ENVIAMENTS I TERMINIS DE LLIURAMENT

7.1) A quins llocs es realitzen enviaments?
Les trameses es podran realitzar tant al territori peninsular espanyol com a les Illes Balears i aquells altres territoris a convenir. 

7.2) Quan triga a arribar un enviament?
Els enviaments es realitzaran a través d'una companyia de missatgeria urgent de 24/48 hores (dies feiners) per a les comandes al territori peninsular espanyol i les Illes Balears.
Per a la resta de territoris consulteu condicions.

7.3) Quin és lhorari de lliuraments?
L´horari de lliurament serà entre les 9h i les 19h. Els lliuraments seran sempre al domicili indicat.
Atenció: en cap cas no es realitzaran enviaments a apartats postals.

7.4) Com puc pagar la meva comanda?

El pagament del producte i el transport a destinació es farà per avançat mitjançant pagament per Targeta VISA, Mastercard (a través de la passarel·la de pagament segura del Banc Bilbao Biscaia Argentaria: Servei TPV Virtual) i mitjançant BIZUM. En tots els casos, davant de qualsevol dubte, és possible contactar-nos a info@globalremediation.es o al 933 622 100.

7.5) És segur utilitzar la meva targeta de crèdit a la web?
Sí. Utilitzem sistemes de pagament segurs i tècniques de seguretat de la informació generalment acceptades a la indústria, tals com firewalls, procediments de control d'accés i mecanismes criptogràfics, tot per evitar l'accés no autoritzat de dades. Per aconseguir aquests fins, l'Usuari accepta que el prestador obtingui dades per a l'efecte de la corresponent autenticació dels controls d'accés. 

Les dades confidencials del pagament amb targeta de crèdit o dèbit són transmeses directament i de manera encriptada (SSL) a l'entitat financera. En fer el pagament a través de passarel·la de pagament segura, el sistema verificarà automàticament que la targeta de crèdit està activada per al Comerç Electrònic Segur. Després connectarà amb el banc emissor d'aquesta, el qual sol·licitarà l'autenticació i l'autorització de l'operació.

7.6) Per quina raó pot estar rebutjada la meva targeta de crèdit?

Si la vostra targeta és rebutjada pot ser per alguna de les raons següents:

  • La targeta pot estar caducada. Comproveu que la targeta no superi la data de validesa.
  • Pot ser que s'hagi arribat al límit de la targeta per fer compres. Consulteu-ho amb el vostre banc.
  • Pot ser que alguna dada indicada/introduïda sigui incorrecta. Comproveu que heu emplenat tots els camps necessaris amb la informació correcta.
  • En fer el pagament a través de la passarel·la de pagament segura, el sistema verificarà automàticament que la targeta estigui activada per a Comerç Electrònic Segur. Tot seguit, connectarà amb l'entitat financera que la va emetre, la qual sol·licitarà al comprador que autoritzi l'operació mitjançant un codi personal d'autenticació. L'operació només s'efectua si el banc emissor de la targeta de crèdit confirma el codi d'autenticació i en aquest moment s'efectua el càrrec a la targeta. En cas contrari, la transacció serà rebutjada.

7.7) Quines són les despeses d'enviament?

El cost de l'enviament serà gratuït per a compres superiors a 60 € dins del territori peninsular nacional espanyol i Balears. Per a la resta de territoris des de GLOBAL REMEDIATION us informarem prèviament de les despeses d'enviament perquè, d'estar conforme, accepteu les mateixes.

 7.8) Què passa si no rebo la meva comanda en el termini acordat?

Si per causes alienes a GLOBAL REMEDIATION ens resulta impossible fer-li el lliurament de la comanda en el termini acordat, ens posarem en contacte amb vostè per fixar una nova data. També podeu contactar amb nosaltres per solucionar aquesta incidència al correu info@globalremediation.es o al telèfon 933 622 100.

7.9) Què puc fer si no estaré en la direcció que vaig indicar per rebre la meva comanda?

En aquest cas, poseu-vos en contacte amb nosaltres al correu info@globalremediation.es  o al telèfon 933 622 100 per indicar-nos una adreça alternativa. En cas que la comanda ja hagués sortit dels nostres magatzems, haurà d'abonar els ports corresponents a l'empresa de missatgeria per l'enviament addicional.

En cas que no fos possible el lliurament a l'adreça indicada, l'empresa de transports deixarà un comprovant indicant com cal procedir. A aquests efectes Ud. haurà de posar-se en contacte amb el transportista en el termini de tres (3) dies laborables, des del primer intent de repartiment. Si transcorreguts aquests tres (3) dies laborables des del primer intent de repartiment sense que s'hagi pogut lliurar el producte, i sense que hagi contactat per acordar el lliurament, el producte serà tornat a GLOBAL REMEDIATION.

8. CANCEL·LACIONS, DESISTIMENT, DEVOLUCIONS I GARANTIES

8.1) Cancel·lació
Vostè podrà cancel·lar la comanda en qualsevol moment abans que surti dels nostres magatzems. Per fer-ho, podeu verificar l'estat de la vostra comanda trucant al 933 622 100 o enviant-nos un missatge al correu electrònic info@globalremediation.es.

8.2.) Desistiment
Vostè podrà desistir de la compra durant els 14 dies següents a la sol·licitud de la comanda, sempre que el producte no hagi estat obert, provat o manipulat i es torni al seu embalatge original. Per tal d'assegurar per part del client aquest desistiment, és aconsellable posar-se en contacte telefònic a través del telèfon 933 622 100 o enviar un missatge a info@globalremediations.es.
Els costos de devolució, si n'hi hagués, aniran a càrrec del client.
No serà possible el desistiment o devolució dels complements alimentaris una vegada hagi rebut el producte al domicili, a causa de la seva naturalesa (producte alimentari perible) i de les seves condicions de conservació.

8.3.) Devolució

Quan es faci el lliurament de la seva comanda haurà de comprovar que tot està conforme al que sol·licita. Si existís alguna discrepància o problema amb la comanda, haurà d'indicar-ho a l'albarà del transportista i posar-se en contacte amb nosaltres al correu info@globalremediation.es o trucant al telèfon 933 622 100, indicant les vostres dades personals i número de comanda, explicant la discrepància o problema.

En el cas de productes defectuosos o enviaments erronis, totes les despeses d'enviament aniran a càrrec de GLOBAL REMEDIATION durant el primer mes transcorregut des de la venda.

La direcció a la qual s'han de fer les devolucions és: C/Bolívia, 148, local A – 08018, Barcelona (Espanya).

 

8.4.) Garanties

De conformitat amb el Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries i la Llei 7/1996, d'Ordenació del Comerç detallista, tots els nostres productes tenen garantia original de fabricant.

Durant el període de garantia, larticle disposa de la garantia del fabricant. Per beneficiar-se d'aquesta garantia, cal que us poseu en contacte amb nosaltres al correu info@globalremediation.es o trucant al telèfon 933 622 100, indicant les teves dades personals i el número de comanda. És imprescindible conservar la factura original de compra.